7 rzeczy, za które Uczniowie cenią praktyki w Autoryzowanych Serwisach BMW.
Początek nowego roku to dobry czas na podsumowania. Postanowiliśmy więc to wykorzystać – zebraliśmy i podsumowaliśmy opinie Uczniów, którzy odbywali praktyki w Autoryzowanych Serwisach BMW, aby móc przybliżyć wam charakter praktyk w Sieci Dealerskiej BMW.
Na podstawie ich odpowiedzi udało nam się wychwycić 7 rzeczy, które nasi Praktykanci docenili najbardziej. Jesteście ciekawi na co wskazali? Zapraszamy do lektury!
1. Dobra atmosfera pracy w Serwisie.
Tym co najbardziej przebijało się w opiniach była przyjazna i bezstresowa atmosfera, jaka towarzyszyła naszym praktykantom podczas każdego dnia praktyk. Nic dziwnego, że niektórzy z nich nie chcieli nawet wychodzić z serwisu!
2. Możliwość uczenia się od doświadczonych mechaników.
Według opinii Uczniów, nie było pytania, które Mechanicy pozostawiliby bez odpowiedzi. Praktykanci przyznawali, że Mechanicy chętnie angażowali się w pomoc młodszym kolegom po fachu, dbając przy tym o pełne zrozumienie przekazywanych informacji.
3. Zdobywanie praktycznych umiejętności.
Jeżeli mamy wskazać na jedno słowo, które w opiniach pojawiało się najczęściej, byłoby to „ciekawe”. Uczniowie przez cały okres trwania praktyk, mieli okazję wykonywać zarówno drobne przeglądy, jak i bardziej skomplikowane naprawy. Uczniowie z zaangażowaniem obserwowali, jak serwisuje się pojazdy, aby następnie zrobić to samodzielnie pod okiem doświadczonego Mechanika.
4. Spotkanie organizacyjne w serwisie.
Podstawą przyjmowania gości jest odpowiednie ich przywitanie. I tak! Odnosi się to również do praktyk. Podczas spotkania wprowadzającego, Uczniowie mieli więc okazję poznać od podszewki zarówno sam serwis BMW, jak i swoich nowych Współpracowników, Przełożonych oraz Opiekuna Praktyk po stronie Dealera BMW. Nie zabrakło też solidnej dawki informacji dotyczących zasad BHP.
5. Rola opiekuna praktyk.
Praktykanci docenili także osobę, na którą zawsze mogli liczyć podczas praktyk w serwisie – Opiekuna Praktyk po stronie Dealera BMW. Opiekun, to – jak sama nazwa mówi – osoba, która stanowi wsparcie dla Praktykantów – rozwiązuje problemy oraz odpowiada na ich pytania, dzięki czemu wszystko co niezrozumiałe staje się oczywiste.
6. Współpraca z pracownikami Serwisu.
Uczniowie dobrze wspominają swoją przygodę w serwisie, ponieważ spotkali się z miłym przyjęciem ze strony Współpracowników. Pracownicy autoryzowanego serwisu BMW chętnie angażowali się w rozwój Praktykantów, starając się przekazać im wiedzę na najwyższym poziomie.
7. Praktyki w autoryzowanym Serwisie BMW wyróżniają się na tle innych.
Ten punkt najlepiej podsumują poniższe komentarze:
„Bardzo dobra organizacja praktyk, wzorowa komunikacja i indywidualne podejście do każdego ucznia.” – Szkolny Opiekun Praktyk z Warszawy.
„Wyróżniają się współpracą z bardzo dobrymi mechanikami, od których można się wiele nauczyć.” – Praktykant autoryzowanego serwisu BMW Bawaria Motors.
Chcesz dowiedzieć się więcej o naszych praktykach i stażach? Odwiedź poświęconą im podstronę: Praktyki i staże | Praca Dealer BMW.