Kariera w BMW – poznaj ścieżki kariery.
Jeśli w Twoim życiu przyszedł czas na zmianę ścieżki kariery i jesteś fanem motoryzacji, sprawdź jakie stanowiska czekają na Ciebie w BMW. Dlaczego właśnie praca w BMW? W BMW wspieramy pracowników, aby czuli się komfortowo, mieli równe szanse i rozwijali się wraz z naszą firmą. Nasza kultura opiera się na 5 podstawowych wartościach: odpowiedzialności, uznaniu, przejrzystości, zaufaniu i otwartości. To one decydują, jak ze sobą współpracujemy i jak się do siebie odnosimy, a jednocześnie sprawiają, że panuje u nas jedyny w swoim rodzaju duch pracy zespołowej.
Praca w motoryzacji – dla kogo?
W salonach BMW wierzymy w obsługę na najwyższym poziomie, która odpowiada jakości produktów oferowanych przez firmę. Praca w BMW to coś więcej niż wysokiej klasy samochody – naszym klientom gwarantujemy porady ekspertów oraz perfekcyjną obsługę na każdym etapie zakupu lub serwisowania.
Nieważne czy pracujesz jako sprzedawca, czy w zespole technicznym – praca w najlepszym salonie wymaga kilku cech, które sprawią, że będziesz nie tylko skutecznym pracownikiem, ale również wyznacznikiem standardów.
W każdej pracy wymagającej kontaktu z klientem, kluczową umiejętnością jest rozpoznawanie potrzeb i budowanie dobrej, długofalowej relacji. Różnica pomiędzy zwykłym pracownikiem a profesjonalistą opiera się w głównej mierze na odpowiednim wyczuciu i podejściu do klienta. W BMW chcemy, aby każdy klient traktowany był w profesjonalny, wyjątkowy sposób.
Otwartość, komunikatywność, poczucie humoru i pewność siebie – tymi cechami wyróżnia się profesjonalista, niezależnie od zajmowanej pozycji. Pracownik w salonie samochodowym powinien dysponować także odpowiednią wiedzą dotyczącą samochodów, które sprzedaje, serwisuje lub reklamuje.
Pamiętaj, że kariera w BMW to nie tylko praca, ale również ciągły rozwój. Dbamy o odpowiednie szkolenia naszych pracowników, aby mogli zapewnić obsługę klienta opartą na fundamentach takich, jak wiedza, pasja i doświadczenie.
Kariera w BMW.
Zastanawiasz się, co mógłbyś robić, pracując w BMW? Kariera w BMW to kilka ścieżek, które możesz wybrać w zależności od swojego doświadczenia lub wykształcenia. Jakie stanowiska pracy możemy Ci zaproponować?
Doradca do spraw sprzedaży samochodów BMW.
Doradca do spraw sprzedaży samochodów BMW dba o sprzedaż naszych pojazdów premium oraz towarzyszy naszym klientom w całym procesie zakupu – od wyboru i konfiguracji, do zamówienia i przekazania pojazdu. Dzięki odpowiedniej komunikacji i umiejętnościom sprzedażowym i negocjacyjnym toruje drogę do sprzedaży, omawia kwestie zamówienia, oferuje możliwości finansowania i finalizuje sprzedaż. Będąc osobą pierwszego kontaktu, służy wsparciem i wiedzą, także po dokonaniu zakupu. W ten sposób wciela się w rolę ambasadora marki i zaraża naszych klientów pasją do marki BMW.
Doradca serwisowy BMW.
Jeżeli wiesz, czym jest obsługa na najwyższym poziomie, to będzie właśnie Twoje zadanie jako doradcy serwisowego BMW. Doradca serwisowy dba o klienta w ramach obsługi posprzedażowej, przeprowadza konsultację serwisową, przyjmuje zlecenia serwisowe od swoich klientów. Podczas konsultacji serwisowej informuje o niezbędnych działaniach serwisowych do przeprowadzenia w samochodzie. Uwzględnia potrzeby poszczególnych klientów, aby zagwarantować jak najlepszą obsługę i ich satysfakcję. Ściśle współpracuje z warsztatem i dba o to, aby wszelkie prace zostały wykonane terminowo i profesjonalnie.
Kierownik działu sprzedaży BMW.
Kierownik Działu Sprzedaży jest odpowiedzialny za swój zespół i jego wyniki sprzedażowe. Główne zadanie osoby zatrudnionej na tym stanowisku to zarządzanie i wspieranie zespołu doradców ds. sprzedaży oraz inspirowanie ich swoim zachowaniem. W zakresie jego obowiązków leży również opracowywanie planów sprzedaży oraz budżetów, dbanie o codzienną działalność salonu samochodowego oraz aktywny udział w obsłudze klienta.
BMW Product Genius.
Informowanie i doradzanie klientom w zakresie naszych produktów – oto główny cel stanowiska Product Genius BMW. Product Genius dzieli się z klientami swoją pasją do marki BMW i wzbudza ich zainteresowanie innowacjami i zaletami produktów BMW. Prowadzi jazdy testowe z klientem, prezentuje dostępne systemy i opcje wyposażenia, odpowiada na pytania i wątpliwości. Jest w stałym kontakcie z doradcami ds. sprzedaży, z którymi wymienia się informacjami produktowymi.
Technik BMW.
Diagnostyka, przegląd lub naprawa – niezależnie od wykonywanej czynności technicy w salonach BMW dbają o to, aby klienci mogli serwisować swoje pojazdy w profesjonalnych warunkach. W związku z różnorodnością dostępnych modeli, zakres zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku wykracza daleko poza tradycyjną mechanikę. Łączy w sobie działania na wszystkich podstawowych elementach pojazdu: podwoziu, silniku, skrzyni biegów z zaawansowanymi procesami serwisowymi w zakresie systemów elektronicznych.