Zostań doradcą serwisowym w autoryzowanym salonie BMW
Jak wiadomo, praca wypełnia nam sporą część życia. Dlatego planując swoją karierę, warto kierować swoją uwagę ku pracodawcom, którzy gwarantują wysokie standardy zatrudnienia, miłą atmosferę, wsparcie rozwoju osobistego i realizację pasji swoich pracowników. Przyjrzyjmy się, jak to wygląda w naszej sieci dealerskiej na przykładzie stanowiska doradca serwisu.
Istotnym elementem rozpoczynania pracy i dalszego rozwoju zawodowego jest wybór renomowanego pracodawcy. W momencie podejmowania tak ważnej decyzji, jaką jest zmiana pracy, warto pomyśleć o związaniu się z silną marką, która jest sprawdzona i niezawodna. Nie chodzi tu tylko o jakość wytwarzanych produktów, ale również o wysokie standardy wewnętrzne. Taką marką z pewnością jest BMW.
BMW to ceniony na całym świecie producent aut klasy premium z ponad stuletnią historią. Łączy w sobie tradycję i nowoczesność. Bycie branżowym liderem nie byłoby jednak możliwe bez zaangażowania pracowników, zwłaszcza tych, którzy na co dzień mają realny wpływ na kreowanie wizerunku marki i dbają o jej jakość. Do tej grupy należą m.in. pracownicy sieci dealerskiej, a wśród nich doradca serwisu.
Praca doradcy serwisowego
Praca na stanowisku doradcy serwisowego to zajęcie dla kandydatów lubiących bezpośredni kontakt z ludźmi. Najogólniej rzecz ujmując, polega ona na szeroko rozumianym wsparciu posprzedażowym, dbaniu o obsługę Klienta na najwyższym poziomie, co wiąże się z przeprowadzaniem konsultacji serwisowej i identyfikacją potrzeb Klienta w ramach realizowanych zleceń.
Do obowiązków doradcy serwisu należą m.in. profesjonalne i zgodne ze standardami marki nawiązywanie relacji z Klientem, a następnie obsługa danego zlecenia. Oznacza to prowadzenie pełnego procesu koordynacji serwisowej, od planowania i przygotowania przyjęcia auta do serwisu, przez prowadzenie aktywnego doradztwa serwisowego, aż do wydania pojazdu.
Ważnym elementem jest także współpraca z innymi jednostkami serwisu, takimi jak Warsztat, Dział Rozliczeń Gwarancyjnych, Dział Sprzedaży oraz Dział Części i Akcesoriów. Istotnym narzędziem pracy jest tu system CRM, który ułatwia zarządzanie relacjami z Klientem oraz porządkuje środowisko pracy.
W ramach tego stanowiska monitoruje się i raportuje także własne działania i wyniki. Listę kluczowych obowiązków zamykają takie czynności, jak regularne kontrolowanie zleceń warsztatowych czy sprzedaż usług, części i akcesoriów.
Oczekiwania wobec doradcy serwisu
Oczekujemy z reguły jedno- lub dwuletniego doświadczenia w obsłudze Klienta oraz podstawowej wiedzy technicznej z zakresu budowy pojazdu i znajomości technologii napraw. W bezpośredniej pracy z Klientem ważne są również odpowiednia prezencja oraz wysoka kultura osobista. Wymagamy posiadania prawa jazdy kategorii B.
Co oferuje sieć dealerska BMW?
Zapewniamy profesjonalne programy szkoleniowe, oparte na najlepszych praktykach, których ukończenie sygnowane jest prestiżowym certyfikatem BMW. Dzięki stosowanym przez nas procedurom, wdrożenie się na nowym stanowisku przebiega w sposób przyjemny i bezstresowy.
Jeżeli połączyć to z przyjazną atmosferą, stabilnymi warunkami zatrudnienia i możliwością rozwijania pasji motoryzacyjnych, to możemy pracę w BMW uznać za idealną ścieżkę kariery. Uzupełnieniem umowy o pracę jest atrakcyjny system premiowy.
Jak przebiega proces rekrutacji w BMW?
Zwiastunem tego, że podjęcie zatrudnienia w BMW to świetna okazja na pracę w nowoczesnej firmie, jest przyjazny i przemyślany system rekrutacyjny.
W przypadku aplikacji na niektóre stanowiska, jak np. doradcy serwisowego, uatrakcyjniliśmy jej proces o element gry rekrutacyjnej, pozwalającej przybliżyć codzienność pracy w salonie. Gra ma postać interaktywnego filmu wideo. W BMW korzystamy także ze wsparcia zewnętrznej firmy rekrutacyjnej.
Pora na Twój ruch
Aby poznać aktualne ogłoszenia i móc aplikować na stanowisko doradcy serwisu, kliknij w Oferty pracy i zobacz, co dla Ciebie przygotowaliśmy!